fredag den 17. februar 2012

Rejs væk og stop kløen

Jeg har et problem her om vinteren, hvor kulden skærer igennem. Det er at det konstant klør på min ryg og baller. Det er ikke så meget når jeg står op, men når jeg sætter mig i sofaen, så kommer den irriterende kløen.
Det hjælper lidt at smøre mig med cremer, men det er bare ikke godt nok.
Derfor har jeg nu taget konsekvensen, og booker mig nok en rejse på 3 - 4 uger til sydens varmere strøg. Det her er i hvert fald ikke godt nok. Jeg har kigget på lidt forskellige charterselskaber der kan klare så mange uger. Her har jeg kigget på Spies, StarTour, Bravo Tours, Primo Tours og Falk. Jeg ved ikke lige hvem det ender med endnu.

Et eller andet billigt hotel i Mallorca ville ikke være af vejen at skulle opholde sig på i flere uger. Mon ikke jeg skulle overveje at få noget halvpension.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar