tirsdag den 6. december 2011

Ikke uden min Cosmea

Sidste år tog mig og min kæreste til Maldiverne på ferie. Det var en slags “second honeymoon”, og det handlede bare om at slappe af, og nyde hinanden. Vi skulle være væk i 14 dage, og glædede os helt vildt! Jeg havde sindssygt travlt på reklamebureauet, hvor jeg arbejder som projektleder, så jeg havde ikke nået at pakke. To timer inden vi skulle køre mod lufthavnen gik jeg i gang med pakningen.

Pludselig stormede Kasper, min mand, ind af døren og råbte, “Skynd dig for satan! Jeg har set forkert på billetten! Vi skal køre om en halv time!”. Ups! Jeg kylede tøj, bøger, make up, hårtørrer osv. ned i kufferten, håbede på at jeg havde husket det væsentligste, og så fór vi ud af vagten.

Vi nåede flyet, og kom godt afsted. Alt gik smurt, flyveturen, taxa til hotellet, frokost ved stranden, lækkert badevand…lige indtil jeg havde været i bad på hotellet, og opdagede at jeg havde glemt alle mine Cosmea hudplejeprodukter. Jeg har MEGET sart hud, og efter mange års forsøg med diverse produkter er det altså kun Cosmeas, jeg kan tåle. Og man kunne ikke købe Cosmea-produkter på Maldiverne! Det blev til mit livs værste ferie…to uger med rød, irritabel og kløende hud. Øv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar